duminică, 7 ianuarie 2024

Craciunul

     Buna ziua ! Astazi vreau sa va povestesc despre sarbatorile de craciun la mine in familie si cum am petrecut acest craciun . 
     Craciunul la mine in familie se face in prezenta tuturor neamurilor , ne strangem in jururl bradului si ne impartim cadouri care mai de care mai frumoase .
      Dupa impartirea cadourilor mergem sa luam masa in familie , iar dupa aceea facem tot felul de activitati distractive,dar acest an a fost putin mai diferit deoarece eu cu familia mea am plecat din tara ca sa vedem traditiile de craciun si in alta tara , iar din pacate acolo sunt mult mai frumoase traditiile ,deoarce acolo era un mos craciun care statea in centru orasului si impartea diferite jucarii copiilor si dulciuri adultiilor. Ceea ce in Romania nu am vazut
      A fost un Craciun foarte frumos si o admosvera denedescris . Sper ca la anul sa mai vizitez si alta tara si sa vad traditiile de acolo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Craciunul

     Buna ziua ! Astazi vreau sa va povestesc despre sarbatorile de craciun la mine in familie si cum am petrecut acest craciun .       Crac...