miercuri, 9 noiembrie 2022

scoala mea

 Buna lume !
 Sunt la liceul tehnologic constantin brancus din Iosia
 E foarte frumos aici la scoala . Profesorii sunt foarte de treaba si colegii liceului si mai de treaba💓
                        Cand am aflat ca v-oi fi aici la scoala am crezut ca nu imi v-a placea asa ca mi am propus sa ma transfer , dar am realizat ca nu vreau sa ma mai transfer . 
         Cel mai bine ma inteleg cu Profesoara de mate chiar daca este greu de crezut.
    In fiecare zi vin cu o dispozitie foarte buna la scoala .
 Pentru toti copii din gimnaziu va recomant liceul Brancus nu o sa regretati
       Va multumesc pentru atentia acordata✌

2 comentarii:

Craciunul

     Buna ziua ! Astazi vreau sa va povestesc despre sarbatorile de craciun la mine in familie si cum am petrecut acest craciun .       Crac...