miercuri, 11 ianuarie 2023

Craciunul

Buna ziua, Craciunil este una dintre cele mai frumoase sarbatori.Eu de craciun am petrecut cu familia facand anumite activitati impreuna , de exemplu am fost cu tatal meu la copii din sat pentru a le duce cadour , iar tatal era imbracat in Mos Craciun . Acestia au fost foarte bucurosi sa il vada pe Mosu si erau foarte entuziasmatii pentru cadourile primite de la acestia. Mai apoi am plecat la nasii mei ca sa petrecem . Am avut un Craciun de vis alaturi de familia mea , iar cand am ajuns acasa sub brad mare mi a fost uimirea sa va ca Mosu mi-a adus si mie un cadou pe care il doream de foarte mult timp. Asa mi am petrecut eu Craciunul anul acesta . 💓Craciun Fericit !!!💓

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Craciunul

     Buna ziua ! Astazi vreau sa va povestesc despre sarbatorile de craciun la mine in familie si cum am petrecut acest craciun .       Crac...